_Feslegennn__34 Kızlar iğnenin 5 günü dün ve bugün test yaptım sizce yumurta çatlamiş mi çatlamamiş mi anlamadim ve aşiri bel ağrım var yürümekte zorlanıyorum🥹
Smbemdy _Feslegennn__34 catlamamis yumurtlama gibi duruyor sen yarin ve oburgun tekrar yap mutlaka ikinci cizgi ilk yaptigin gibi olunca catlamis oluyor. Bu arada iliski yasayabilirsin degerlendir yunurtlama ve catlama zamaninda
myangelson _Feslegennn__34 çatlatma iğnesi yapıldığı zaman ovulasyon yapılmaz çünkü hep pik şekilde çıkar gebelik testi de pozitif çıkar. 14. Gün gebelik testi yapabilirsiniz anca
huysuz__ _Feslegennn__34 çatlamış, elinizde çubuk varsa adete 4 gün kala her gün 1 tane daha yapın. Gebelik varsa pik oluyo erken öğrenmiş olursunuz
sutlukahve_ Arasmom_ bugünü de degerlendirmen gerekli çatlama olan günleri de yani bugün itibari ile 3-4 gün değerlendir inşallah güzel haberler alırsın ❤️
_Feslegennn__34 Smbemdy çatlama ignesınden sonra ovelasyonla takıp edıyorum yumurtam çatlamiş galiba silikleşmiş test bakın kızlar bugünü de degerlendirim degıl mi
myangelson _Feslegennn__34 evet 12 günden önce test yapmayın yalancı pozitif görürsünüz. İğne gününü saymadan ertesi günden itibaren sayacaksiniz bu arada
_Feslegennn__34 huysuz__ Elimde çok var ama herkes şöyle söylüyor çatlatma iğnesi yaptığım için bu her zaman pit gösterir duyuyor o yüzden biraz kafam karışık ama şöyle bir şey düşünüyorum eğer yumurta çatladıysa bir zaman sonra testin siliklenmesi gerekiyor
_Feslegennn__34 sutlukahve_ bugünü zaten değerlendirecektim Doktorun verdiği günlerden bir tanesi bugün inşallah öyle şekilde çatlar tutar🥹
_Feslegennn__34 myangelson tamam yapmam inşallah gebelik testı çok teşekkür ederim ya bide benim aşiri bel ağrım var bugün ortasıyla bi yanım bi baçagima atıyor agrısı bu iğneden olmuş olabılır mi
myangelson _Feslegennn__34 evet iğnenin yan etkileri bunlar gaz, şişkinlik falan da yapabiliyor sonra geçiyor bu belirtiler. Doktorunuz ilişki sıklığı vermiştir ona göre hareket edin