Rabiaskaya 16 hafta değilde 17 haftadan sonra alınıyor dedi prof bir doktora gittim geçen hafta bende benimde ikilim yüksek riskli çıktı amniyosentez ve bebek kordanından kan alınması gerekiyor dedi riskini sordumda çok düşük bir ihtimal olsada düşük ile sonuçlanabiliyor dedi zaten istemiyordumda eskişehirde fetal dna verdim istanbuldan gittim 290 tl verdim osmangazi üniversite hastanesinde %99 sonuçmuş kan verdim yurt dışına veya bursaya gidiyormuş 3 hafta sonra sonuç çıkıcak istanbuldada ücretli dolar bazlı yapan yerler var kesinlikle imkanın varsa fetal yaptır 🙏