Mucizemibekliyorum41 Arkadaşlar bu haftada benim gibi kalça ağrısı yaşayan var mı gerçekten çok kötüyüm ya ayakta duramıyorum rahmin bile ağrıyor yani
Beybitooo Mucizemibekliyorum41 bende öyleyim 19 olduk geçmedi rahim büyüdüğü için orda bi sinire baskı yapıyormuş
_almirasmom Mucizemibekliyorum41 benım kuyruk sokumu cok agrıyo sag bacagıma vurıyor doktorum magnezyum yazdı bugun sabah aksam ıcecegım
ZeynepDuru17 Mucizemibekliyorum41 benimde ağrıyor bacaklarım kollarım bile ayakta duracak halim yok ama doğuma az kaldı 🥹🤔
Momy9861 Mucizemibekliyorum41 doktorunuza söyleyin muhakkak.. ben 13. Haftadan beri çekiyorum, şusn 15+5 iz, 2 3 gün önce magnezyum başladık.çok iyi geldi
ZeynepDuru17 Mucizemibekliyorum41 çok şükür canım darısı sağlıkla sıhhatle kucağımıza almak nasip etsin herkese hepimize inşallah içinde banada Rabbim herkese kolaylık versin