Migrenligebe 2 aylık bebeğim var. İlk 4 gün acıdı çünkü meğer yanlış emziriyormuşum bir de bebeğim küçük olduğundan, ağzı küçüktü komple açıp meme başını alamıyordu uçtan tutuyordu. Sonradan ağzına sokup yerleştirmeyi öğrendim. Sağlık ocağındaki ebe gösterdi.Emzirme sonrası kendi sütümü sürüyorum,kuruyunca tişörtümü indiriyorum. Evdeyken sütyen filan takmıyorum.Hiç yara olmadı. Lansinoh meme ucu kremi aldıydım, 2 kere sürdüm. Hangi çekmece de bilmiyorum bile.