Koalams Benim tiroidim düşük çıktı doktor bu ilacı verdi 6 hafta kullan dedi sizde kullanan oldu mu acaba
Yaprakdokumuseverr Koalams ben kullanıyorum ama yüksek diye. Gebelikte kullanılabilen tek tiroid ilacı bu
babysmomy Koalams bende kullanıyorum bir sorun olmayacağını söyledi doktorum benim korktuğum ilaç değilde antikor sizin antikor pozitif mi trab
Yaprakdokumuseverr babysmomy propycil dengelesin diye veriyolar normalde thyramazol gibi bişey kullanıyodum ama gebelikte tek propycil verilebiliyo
babysmomy Yaprakdokumuseverr anladım sizdede hipertiroid veya Graves var o zaman geçmiş olsun öncelikle antikorunuz pozitif mi peki sizinde
alev- Merhaba ben de 6 haftalık hamileyim. İlaca bugün başladım.Tsh değerim düşük maalesef. Antikor negatif çıktı benim. Halen endişeli ve kaygılıyım doğrusu Ama gebelikte kullanılabilen tek ilaç bu çoğu yerde zararı yok diyor
Ftmasln Banada euthyrox yazsı yüksek çıkto benimki ama o ilacı sakın atlatmayın çok önemli o ilaç haksızlık lerini çoğu ondan oluyor