Kızlar bugün doktora gittim . İlk baktı kız gibi dedi çıkıntı yok dedi ama daha erken dedi. Sonra sanki bi çıkıntı gördüm dedi sonra baya baya çıkıntı var baksana dedi erkek büyük ihtimal dedi. Ama kesin bir şey diyemem kolay da yanılmam ama 3 hafta sonra netleşir dedi. Öncelik sağlık tabi ki ama Bir kızım olsun çok isterdim ☺️Bu haftalarda cinsiyet belli olan sonradan değişen oldumu