Merhaba benim zaten uzun zamandır karnım sert kasılma için günde bir kere adalat falan kullanıyorum yumuşatıyordu ama dünden beri yatınca bile özellikle geceleri karnım sert oluyor magnezyum kullanıyorum bol su içiyorum zaten rahim ağzım sınırda o yüzden devamlı yatıyorum ama buna rağmen karnım yumuşamıyor böyle olan var mı ? 30+3’üm