Kızlar 36+5 haftalık hamileyim. Üçüncü gebeliğim. Bir aydır yalancı sancılarım oluyordu ama idare edilen adet sancısı gibi. Ama zaman geçtikçe daha sık aralıklarla ve daha şiddetli olmaya başladı. Bir haftadır cenazemiz vardır yoruldum baya. Bilmiyorum ondanmı ama dün aynı anda hem karnıma hem belime çok şiddetli sancı girdi ve karnım kasıldı. Saat 4 civarından akşam iftar saatlerine kadar kasılmalarım devam etti kesildi. Bugün yorulcak bişey yapmadım evdeydim hep ama öğleden sonra belimde çok sancı başladı. Ve özellikle şeyimin kemikleri sanki iki taraftan biri çeker gibi ayrılıyor. Alt kısmı iğne batar gibi arada birden sızlıyor. Az önce karnıma birden sancı tarzı bişey girdi ama çocuk hareket edince sanki böyle hızlıca aşağı kaydı gibi değişik bişeydi. Ara ara kasılmalarım oluyor ama düzensiz takip etmedim ama aralıkları aynı değil gibi. Ve birden karnıma ishal ağrısı giriyor olduğum yerde altıma yapacak gibi oluyorum. Birkaç dakika sürüyor gidiyor tekrar. Karnımın alt bölgeleri sızlıyor yani sanki o kısım o kadar doluki yatakta dönmek yürümek zorluyor. Yani acaba bunlar açılma olduğu için olabilirmi? Yoksa hepsi yalancı sancımıdır? Doğum sürecinizi nasıl yaşadınız acaba? Ben iki çocuğımdada suyum geldi suni sancı yedim sancım yoktu o yüzden bu sancılar gerçekmi değilmi anlamıyorum