Bugün kontrolümüz vardı 34 hafta 5 günlüğüz ve başından beri gelişmesi de iyi kilosu da hep önden gidiyordu 3 kilo olmuş dedi doktor herşeyğ iyi dedi baş gelişli vs falan konuştuk nisanın ilk haftası doğum olacak sizce kilosu nasıl haftasına göre doğana kadar şu 2 buçuk haftada ne kadar olur acaba merak ediyorum heyecanlıyım 😄 hep göbüşlü diyor bebeğe babasına çekmiş diyor eşim de göbüşlü 🤣