1melekanne55 Kızlar çin takviminin sizce ne kadar doğruluk payı var. Doğru çıkanlar yazsınlar bakalım 😉
Mrv1234sim 1melekanne55 valla bende doğru çıkmadı hic bi hurafe doğru çıkmadı yada doktor yanlış gördü 🤣
Alinrabia 1melekanne55 bnde kızımda bakmıstım kız yazıyordu sımdı tekrar hamıleyım bunda da baktım erkek dıyor henuz kucuguz bakalım dogru cıkacak mı
cgnduru Alinrabia benimde aynı kız diyordu kız oldu şimdi erkek diyor ay sonunda öğrenirim herhalde bakicaz 🤣
Naciyeaydin Benimkinde kız gösteriyor doktor %90 kız dedi. Ayrıca yüzük testi makas bıçak ve karbonat yaptım onlarda da kız çıktı 😇
cgnduru Alinrabia haber ver demiştin biz öğrendik. Çin takvimi Rus takvimi kan degisimi takvimi falan hepsi erkek çıkmıştı benim bebeğim erkek. Kizimdada kız çıkıyordu bende doğru çıktı hurafe tabi ama çıktı 🤣🤣🤣
cgnduru 1melekanne55 tamam ogreneyim yazarım. Çin Rus kan değişimi takvimi bende hepsi tutmustu.. kızdı… şimdi hepsi erkek yazıyor tabi hurafe ama insan yalandan bakıyor işte ogreneyim yazicam 😀
cgnduru Alinrabia cin takvimi gibi aynı. Rus takvimi birde kan değişimi takvimi var cinsiyet için bakıyorsun tabi gerçek değil ama işte 😀 nete yaz çıkar