sacmalamakizim nisaaa5400 Uygulamaya göre tam 4 haftalık idrar testi pozitif gecikmeyi bekliyorum cuma ya da perşembe doktora gitmeyi düşünüyorum. 😊😍
Sehertass nisaaa5400 ben şuan 5+1 hamileyim hastaneye 4+5 de gittm kese oluşmamış daha dedi doktor ayın 25 inde tekrar gidicem 🌸
Tictack Benimde son adet tarihim 19 şubat beta 13 ile ögrendim yarın yine gidip vericdm inş yükselir sizin yükselmeniz nasım oldu çok heyecanlıyım israrımda değişik kokulu geliyor acaba normal mı
tugbamommm Tictack benimde 18 şubat regle 9 gün varken beta 11.6 ile öğrendim regl 1 gün gecikince tekrar kan verdim 1919 olmuş sizinde yükselir bence 💕
beyzaao Tictack son adet tarihim 17 şubattı ben adet günüme beş gün kala Salı günü evde erken gebelik testi yaptım o şekilde öğrendim çarşamba günü kan testi verdim beta 49 çıktı cuma günü tekrar verdim 121 çıktı bugün de acilde vereceğim Salı günü kontrolüm var:)))
Yimma nisaaa5400 bana doktor öyle dedi idrara sıkışmış halde gel daha net görürüz dedi öyle gittim 4+4 te gördük keseyi