Sedaduhaduru başınız sağolsun Allah tekrarından korusun inşallah, korkmayın tek taraflı dirençlerde çok çok erken doğum genelde olmuyomuş , 2 taraflı çok sıkıntılı , 32-36 arası genelde doğuyomuş tek taraflılar, bu hafta aralığı da genelde sağlıkla atlatıyo süreci.. Ayıpsız kusursuz vaktinde gelsin inşallah, sıkıntı yapma kendine 🙏ben 3. Prematüre adayıyım ister istemez bende kendimi bazen çıkmazda hissediyorum ama napalım canı kendinde olsun sağlıklı olsun önemli olan o beklerim onu da ben🤲🏼❤️ Allahım esirgesin hepsini inşallah