Bende oldu bana daha önceden Vertigo teşhisin vardı. Gebelikte yükselen hormon seviyesiyle tetiklendi. KBB doktoruna gittim dramamine verdi hamilelikte ve baş dönmesinde kullanılan bir ilaçmış onunla toparladım bir de hareketlerimi azalttım tetikleyici hareketler yapmamaya özen gösterdim. Neredeyse sürekli yatma halindeydim. Çok şükür geçti bir tek çınlama kaldı kulağımda