Mavisss000 muayene etmediler ki eşinizi de görmediler mi test yapmadılar mı? Kesin devlet hastanesidir ya kardeşim yap gerekli testleri de ondan sonra bekle de. Biz çocuk yapmaya karar verdiğimizde ilk iş doktora gittik minik bir tedaviye ihtiyacımız varmış gitmeseydik ya da bize de aynı 1 sene bekleyin deselerdi boş yere vakit kaybedecektik. Başka doktora gidin bence.