Ezgi2 Merhaba karnım aşağı indi gibi geldi üst kısmı boşaldı sanki biraz doğum yakın demek mi çok değil hafif 32 haftalığım daha çok erken hiç başka belirtim yok ağrım sancım erken doğum riskim de yoktu geçen hafta gittim daha
Mavi6 Ezgi2 benimde erken inmişti ebe bana doğum yakın dedi ama 40. Haftada sancım çok azdı suni sancı verildi
aslhnkrts9 Ezgi2 benim erken doğum riskim var benim hep öyleydi gelen giden yok daha şükür belki bebeğin pozisyonundan kaynaklıdır öyle durması
busduuk1914 Ezgi2 bebek baş aşağı döndüğü için olabilir. Benimde 30. Haftadan beri üstte boşluk var aşağıda karnım. Bebek döndüğü için olmuş. 34+3tryim bir sorun yok, daha dün kontrolüm vardı hatta