Rbyglc Yarın 37 oluyoruz cok sükür nasıl gidiyor bebek durumunuz benim 1 hafta önde gelişiyor sancılarım cıkmıs tı 36 haftalıkken ben hissetmiyorum ama bakalım ne zaman gelecek
Qqqww Rbyglc bizde bugün 38 olduk oğlumla kilosu önden gittiği için ve bel fıtığı olduğu için sali günü sezeryana gün verecek doktorum şimdilik sancı filan yok ama nefes almakta çok zorlanıyorum artık
Esomami Rbyglc bizde 37.3 olduk fakat bebis cok onde gidiyo😊 2. Dogumum 7 ocak sezeryan olcak allhn izniyle
sonsuzmasalim Rbyglc bizde sali günü 37 haftalik olacagiz ama en son persembe muayene oldugumda bebegim 2 hafta önden gelisiyor demisti doktorum. ara ara benimde sancim oluyor ama rahim agzi daha komple kapali😇
Rbyglc Qqqww sezeryan 39. Haftada mı alıyorlar Allah sag salim kurtarsın. Bizim normal gözüküyor suanlık
Qqqww Rbyglc sanırım doktora göre değişiyor bizimkisi de salı günu gün verecek henüz tam gün belli değil ama açıkçası korkuyorum çok. Rabbim sizin de yardımcınız olsun sağlıkla doğsun bebisiniz
Emirinannesiiii Rbyglc canım bende normal istiyordum bizim oglan 42 haftaya kadar gelmedi mecbur sezeryana girdim 😂
Ssshhh Biz 1 ocakta 37 olacaz benim 2cm açılmam var bide sancı oluyor bazen sırt ağrılarım çok var bence 37 olur olmaz doğuracam 😂İki gün kaldı 37 olmaya
Ssshhh ZehraKarayel nişan falan gelmedi benim bilmiyorum nstde sancı çıktı çatı muayenesi yapıldı 2cm açılman var dedi doktor