Anonimoo aynen benimde valla ama sezeryandan sonrada yürümesi zor falanmış özele mi gidiyosun😅benim bebiş 28de döndü 31de kafası kanala girmiş vajinaya aşırı baskı yapıyor çıktım çıkacak gibi doktor kafasıda iri dedi vücutta aynı öyleymiş normal daha zor olur gibi