Betul_ela0 Aleyna1100 Allah Allah herşeyi kafaya takar olduk gelse bi dert gelmese bi dert şu akıntılar
simgennur0 Aleyna1100 benim de 6+2 sabahları bulantı dışında bişeyim yok akıntım benimde var çarşamba kalp atışını duymamaya gidicez inşallah duyarız rabbim nasip ederse
Aleyna1100 Ben bide sıgara kullanıyorum doktor bırak dedi ama bırakamıyorum azalttım biraz ama bilmiyorum napacağım
Diyabetlianne Arkadaşlar ben 6+4 üm bugün doktora gittim 1 hafta öncesine göre kese büyümüş ve yolk görüldü ama bebeği göremedik haftaya tekrar çağırdı bu durumu yaşayan var mı aranızda çok korkuyorum 😔
Aycicegi_ Betul_ela0 Ben 5+2 deyim geçen hafta küçük bir kese gördü doktor kalp atışı için iki hafta sonra gidicem İnşallah. Şimdilik iyiyim akşam üzeri uyku ve yorgunluk oluyor ara ara adet ağrısı gibi ağrım oluyor. Magnezyum ve kan sulandırıcı kullanıyorum önce ki gebeliğimde preeklamsı olduğum için