Betul_ela0 Durumlar nasıl kalp atışları duyuldumu ağrınız sızınız varmı bende hala adet krampları ara ara giriyor, sanırım magnezyum da eksik kemiklerim ağrıyor resmen 😒
Minikcicek Betul_ela0 biz bugün keseyi gördük 🥹 kalp atışı için 10 gün sonra gel dedi doktorum. 5+3deyiz
Karsu123 Betul_ela0 pazartesi keseyi gördük haftaya Perşembe kalp atışı için çağırdı herşey iyi şükür sadece arada khve lekenlenme oluyor endişeleniyorum progestn fitil kullanıyorum🌸
Sedacannn Betul_ela0 cuma ilk kontrolüm sizinde göbek deliğiniz ara ara sızlama oluyor mu 2. gebeliğim unutmuşum 😇
mkz Betul_ela0 ben 6+4teyim kalp atışını duyduk pazartesi günü ama kahverengi lekelenme kasık ağrılarım var. bulantı da cabası. 3 düşükten sonra bi şey olacak diye korkuyorum progestan kullanıyorum su geliyor bazen sonrasında leke. doktorum normal diyor ama ben korkuyorum
Betul_ela0 Karsu123 canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏 böyle durumlarda çok yorulmamak ve bol bol sıvı tüketmen gerekir
Minikcicek Betul_ela0 sizinle aynıyız .🥹 sevindim insallah kalp atışını da duyalım nasıl. Gecicekse bu 10gün 🥹
Betul_ela0 Mirhas33 doktor 2 hafta sonra gel deyince bende o tarihe aldım randevuyu herkes öyle diyor aslında
Minikcicek Tubitumum en son 1290dı daha sonra keseyi görmeye çagırdı ve tekrarlatmadı kan testini (benimki tüpbebek)
Sedacannn Betul_ela0 evet sanki bademde birşey çekiyor gibi de geliyordu sizede daha yeni belki oluşum aşaması diye düşündüm yinede başka yaşayan var mı diye meral ettiğim kuyruk şokumu ağrısıda oluyor mu size yada başka arkadaşlara
Hiranurunannesiii Betul_ela0 Kalp atışını duyduk. Ultrasona göre 6+4 . Ben hiç iyi değilim, mide bulantısı kusma asla durmuyor. Napıcam bişmiyorum. Ölügibi yatıyorum akşama kadar.