BuketKrnn Kızlar bugün 12. Günüm adet olmadım. Bu sabah strip gebelik testi yaptım birinde 2. Çizgi var gibi ama diğerinde yok. 15. Günden sonra gebelik öğreneniniz oldu mu ? 3 gün sonra tekrar yapacağım test
160721P BuketKrnn ilk bebeğimde 28 Ekim son regil tarihimdi 15 Aralık’ta öğrenmiştim o zamana kadar kandada idrardada çıkmadı geç döllenme olmuş diye Bu bebeğimdede 4 gün gecmeyle öğrendim üstelik eşim regil olduktan 15 gün sonra gelmişti şehir dışındaydi
OnlyBaby BuketKrnn benim de bugün öyleydi şaştım kaldım ama kuruma çizgisi galiba. Pcosum ama böyle hiç gecikmemişti
Patito__ BuketKrnn ben 16. Gun filandi herlde son iliski uzerinden tabi adetimin gecikmesinin besinci günüydü gec yumrtlamistm takip ettim. 50 cikti kanda
BuketKrnn 160721P şu an o kadar umutlandım ki 1 düşük yaşadım, düşükten sonra gebelik kolay olur dediler 4-5 Aydır bekliyorum 🥹🤍