buseseymen 13+2 deyim kız erkek fark etmez tabii ki ama sabırsız bir insan olduğum için cinsiyeti aşırı merak ediyorum siz kaçıncı hafta öğrendiniz??
Haticeburak06 buseseymen 13te yanılma olur beklemelisiniz bizde 14te erkek dendi 18de kız olduğunu öğrendk
Busraozd27 Haticeburak06 bende 14teyim erkek yüksek ihtimal dedi çıkıntı da gördük ama kordon da olabiliyor bazen dedi