Yaprakdokumuseverr Sezaryen olan var mı? Ssvd deniycem ama sezaryene dönersem güzel yapar mı bilmiyorum dikişi falan düzgün oluyo mu?
Gokceulcay Yaprakdokumuseverr Bende ssvd adayıyım cok memnuniyet yazısı okudum sezeryanıda güzeldir kesin🥳
momzuzan Yaprakdokumuseverr genital estetik yapıyor daha çok normal doğum yapıyor diye bilinsem de gerçek ilgi alanım genital estetik ve laparoskopik cerrahi diye anlatmıştı. Estetik yapan birinin dikişi kötü olmaz diye düşünüyorum ben
Spgrr Yaprakdokumuseverr bende aytakin hocada sezaryen olacağım ve ilk sezaryenimde keloid olustu inşallah bunda güzel dikilir ve oluşmaz 🙏🏻
Yaprakdokumuseverr Gokceulcay evet bende baya takip ediyorum 2 kez de muayene oldum ama sezaryenini de bilmek isterim
Spgrr Yaprakdokumuseverr su an dikislerim elleyince elime geldigi için ürperiyorum maalesef ablamda sezaryen oldu onun hiç belli bile olmuyor
Yaprakdokumuseverr Spgrr Benim dikişim de dümdüz. Rengi açılabilse anlaşılmaz ama benim de rengi kaldı. Doktorum krem önermişti almadım keşke alsaymışım.