Kızlar ilk gebeliğim, doğumum Haziran’da inşallah.
Danışacak tecrübeli çevrem pek yok o yüzden hep burdan soru soruyorum 🫶🏼
Şimdiden aldığım emzikleri biberonu filan kutularından çıkarıp kaynatmaya gerek var mı ?
Aslında hazırlık olarak neler yapabilirim tecrübelilerden bilgi alabilir miyim ?