Edirefp Merhaba hanımlar 9+2 günlük hamileyim. Bugün biraz temizlik yaptım biraz önce koyu kıvamlı pembe renk bi akıntı olmuş ama herhangi bi ağrım yok. Şuan doktora gitme şansımda yok olabilirimi böyle şeyler yaşayan varmı?
ZeynepKara Edirefp benimde o haftalarda temizlik yapınca lekelenmem geldi ama benim açık pembeydi bir kez geldi doktorum yorulduğum için geldiğini söylemişti dinlen takip et devamı gelmedi sende takip et canım devam ederse doktoruna danış
Edirefp Doktorumu aradım yerindeymiş hemen gittim progestan verdi bebek iyi ama dikkat edeceksin dedi. İyiki gitmişim.