Edipe 1 ay oldu doğum yapalı rahmim hala ağrıyor normal mi acaba ilaç krem kullanıyorum ama kullanmadığımız ağrı var kesi olması birkaç yırtık vardı oda dikildi kontrol sıkıntı yok dedi doktor ama ağrılarım gitmedi bir türlü