Beyyza benim şuan 3. Gebeliğim ve ilk 2 sini kanamadık düşükle kaybettim olabiliyor kürtaj yapılmama rağmen kanamam bile olmamıştı olabiliyor Canım rabbim sana da en yakın zamanda tekrar evlat sahibi olmayı nasip etsin ben şuan 3. Gebeliğim ve 25. Haftadayım umarım allah sanada hayırlı sağlıklı evlat nasip eder