Sevil1996 ben ikinci dozu vuruldum ölüyordum aşırı yan etki yaptı kusma ateş ishal kalp sıkışması eşimde görevdeydi yalnızdım sabaha kadar hipotermi geçirmiş gibi tir tir titredim sabahta kalp çarpıntım başladı acile gittim serum vs taktılar akşamına düzelmiştim tek doz yeterli oluyormuş sonradan araştırınca öğrendim