bulutunannesi33 doktor randevum çarşamba günü. Özele gidiyorum doktorum devlette yaptır tahlilleri dedi. Devlette kan verdiğim yani tahlilleri verdiğim doktorda velim ona sordum gebelikte önemli değil dedi ama bazen burdaki annişler daha bilgili olabiliyor 🥰