Lidyaumay benim prolaktinim 75 ti tam 1,5 yıl dostinex kullandım artık dozunu da arttırmıştık ama bi türlü düşmüyordu. Bende kafama çok takıyordum haklısınız ama düzenli ilaç kullanımı düşürecektir emin olun. 1 gün bile atlamayın ilacı . Her ay gidip baktırın kan verin ben hamile kalana kadar kullandım dostinex i hatta hamileyken bile içmişim 2 kere . Düşüyor kafanıza takmayın takınca inada biniyor valla bu hormon 1,5 yıl uğraştırdı beni.