Kızlar dünden beri üç büyük bardak ahududu çayı,hurma,gebe yürüyüşü,ev işi yaptım,sıcak duş aldım,bugün ananas aldım yedim yine yürüyüş yaptım.Ne sancı ne bişey var.Sadece belim ağrıyor 😔Eğer kendiliğinden başlamazsa pazartesi rahim sıyırma yapılacak çünkü bebeğimin kilosu önden gidiyor başka neler yapabilirim ?