Devlet hastanesine gidiyorum riskli bı gebeliğim yok doktora kim sorarsa sorsun tavsiye etmiyorum diyo ilk kızımda 22 haftalarda tutmuştum bı sıkıntı olmamıştı hatta iyikiloda doğmuştu sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz özellikle aşırı susuzluk bebeği cokmu etkiler?