cyln_hnm ay bilmiyorum ya oda şaşırdı kanama olmamasına plesentanın aşağıda ve önde olmasıda tehlikeli bir durummuş sanırım ondan sezeryan zaten benim doğum sorun değilde benim doktorda prof bu arada vardır bir bildiği diye düşünüyorum 🤨 birde perinatolojiye randevu al ikili testi kesinlikle yaptır dedi bende gerek duymadığım için yaptırmak istemiyorum dedim kızımdada yaptırmamıştım risklisin yaptır dedi ne alakaysa