Nuraslanklc Makbus066 bende önceden arayıp bilgi almaya çalışmıştım ama pek birşey öğrenemedim ne için özel oda istiyorsunuz eşiniz için falan mı
Makbus066 Nuraslanklc evet eşim refakatçi olacak bunun için merak ediyorum böyle bir imkan varmı diye
Nuraslanklc Makbus066 kalacak kimsen yoksa eşin refakatçi kalabilir zaten onu çok sorun yapmıyorlar tek mesele tek kişilik boş oda olması birde erken doğum yapanlar için bölüm ayrıymış o katta eşler refakat edemiyormuş onun dışında sorun yok yani
Makbus066 Nuraslanklc iki kişilik oda denk gelirse eşi almıyorlar diye biliyorum bunun için riske atmaya gerek yok bide sezeryan olacağım için mecbur kalması lazım