elifdiyorkii Kızlarrr nasıl gidiyor neler yaşıyorsunuz sohbet paylaşımı olsun göbüşler büyüdü mü😍 Ben tam 23 haftalık oldum bugün ellerim ve ayaklarım sanki şişmeye başladı ödem topluyorum bir iki gündür bunu farkettim🥲
Sihirlimom elifdiyorkii 20.2 olduk bizde göbüş az var 💕 onun harici bu hafta kendime geldim desem yeridir 😂
Aybukgeg elifdiyorkii 22 den selamlar ☺️ göbüş aldı başını gitti ellerim ayaklarım şişti alyansım bile olmuyor o kadar su içmeme rağmen bu ödem nedir anlamadım onun dışında hiç şikayetim olmadı çok şükür çok rahat geçiyor 😅
Bhrdgan elifdiyorkii bizde 23+1 olduk beslenmede sıkıntı yaşıyorum yeterli beslenemiyorum hep aynı seyleri yiyorum midem hala bulanıyor çünkü ve baş arkası agrısı var bide kalça yanlarım çok agrıyor özellikle gece yattığımda açıkcası benim çok zor geçiyor
hellomama 24+5 olduk bugün , benim biraz kötü geçiyor bu sefer kız hamileliği zormuş😅 sağlıkla gelsinler inşallah. 🙏 göbüş doğuma gidiyormuşum gibi 😂
elifdiyorkii hellomama benimkide kız ama rahat geçiriyorum maşallah galiba kişiden kişiye çok farklı oluyor bu süreç 🤣🥰
Merveeozdemi Bende bugün 23 haftalık oldum göbeğim artık kendini belli etmeye başladı ama.heraketlerini hep kasıkta hissediyorum dizinde öyle oluyor mu?
elifdiyorkii Bhrdgan evet geceleri benim içinde zor geçiyor sağa sola dönerken falan hiç rahat edemiyorum :(
Dlar 23 haftalığız bende de ödem ara ara oluyor daha çok gece oluyor 2. Hamilrliğim artık karnım kendini çok belli ediyor