merhaba kızlar 28+4 günlük hamileyim acilde verdiğim idrar testimde protein eser miktarda cıktı ve bakteri göründü doktorum cok üstünde durmadı tansiyon iyiyse sıkıntı yok yok tansiyonum 10/5 9/5 11/5 arası gidip geliyor bebegim 10 gün ileride masallah ödem falan yok bu gebelik zehirlenmesimi oluyor böyle birşey yasayan varmı acaba