senafa_ 34+3 Kızlar ya cok agırlastım simdi böyleysem 39,40 da napıcam yatmak uyumak vs işkence oldu nefes alıp vermek cok zor 😏🤓 benm gibi olan ?
busduuk1914 senafa_ bende 34+3teyim. Hele ki akşamları felfena oluyorum. Alt tarafa baskı yapıyor çıkacak gibi. Korkutucu geliyor son zamanlar 😂
senafa_ aslhnkrts9 jdkdşsskjdd bende kalkamıyorum 90 kg oldum yaaa eşim kaldırırken bi kere düştük ikimizde 🤣🤣🤣🤣🤣
busduuk1914 senafa_ ay bende aynıııı, hele dün sabah 6 buçuk 7 arası 5 dakikada bir sancı girdi belimden kasıklarıma, aşağıya baskı var. Doğuracağım sandım aklım gitti 😂😂😂
senafa_ busduuk1914 uf aynısı bazen gunduzleri sancı girip cıkıyor bi yerlerimden dogurcam sanıyorum 🤣😅