Gzde14 sağlık ocağına kontrole gittiğimde hemşire, ateşin ağrın olduğunda günde iki parol alabilirsin demişti bana. Çok şükür gerek olmadi hiç ama prospektüsünde de zaten hamilelikte kullanımında olumsuz bir bulguya rastlanmamıştır şeklinde belirtmiş.