Nejlalpensar ben anlayamıyorum indiğini, sanırım inmedi. İnternete bakıyorum diyor ki karın aşağı indiğinde mide rahatsızlığınız nefes alma zorluğunuz geçer falan ama ben zaten diyet yapmak zorunda olan bir hamile olduğum için hiç o tip şikayetleri yaşamadım. Örneğin kızartma yemediğim için midem hiç yanmadı gibi gibi. Çevreme soruyorum karnın aynı diyorlar demek ki inmedi benimki. Daha vaktim var o zaman dimi 😔