Kızlar şubattan beri kan testimde ilki 57 ikincisi 58 di acil doktorları sonuçlara baktığında normal olabilir demişti ve 3 gün önce yaptırdığımda da 51 e gerilemiş kendi doktorum tansiyonuna dikkat et dedi zaten yüksek tansiyonum ve gebelik şekerim olduğu için perinatoloji takipliyim kan ve idrar tahlilleri verdim radyolojiden randevu bulmaya çalışıyorum karacigerime bakacakmis ordan da hepsinin sonucuyla birlikte dahiliyeye yönlendirdi bu sefer idrar tahlilimde Protein kaçağı çıktı gerçekten kafayı yicem artık bu da gebelik zehirlenmesine yol açıyormuş allah korusun sürekli tansiyonuna dikkat et diyorlar yemegimi bile kısarak yiyorum tansiyonum normal seyrediyor ama anlamadım hiç ggt yüksekliği yaşayan var mı aranızda 😢