emirtimr1 ben normal de ilaç sevmem fakat söz konusu bebişse kullanırım ki kullanıyorum da.ama oturup düşününce bir garibime gitti açıkcası çok şükür onun sağlığı yerinde 17+5 iz. ama her kontrolde farklı bir ilaç. eşim zamane çocukları hep ilaçla besleniyor diyip benle alaycı şakacı bir tarzı var ilaçların benim için olduğunu düşünüyorum 😂 çünkü maşallah şuan balık yağı b12 oroferon ve tirod için ilaç kullanıyorum😂😂 var mı arttıran😂😂
tugbadurmaz34 emirtimr1 aslında tiroit ilacı dışında ki saydıklarınız normalde tek bir ilaçta var neden ayrı ayrı kullanıyorsunuz doktorunuz mu öyle istedi mesela ben sadece i mom ve d vit damla kullanıyorum i momun içinde b12 balık yağı demir magnezyum vs aklınıza ne gelirse var
biranne__ emirtimr1 17+2 sadece Oreforen var bidakine büyük ihtimalle magnezyum eklencek gibi duruyor
Zeyna_12 emirtimr1 kan ilacı d vitamini folik asit tiroid için önce 25 ml sonra 50 şimdi de 75 kullanmaya başladım ah ah bıktım
beyhan3678 tugbadurmaz34 dediğiniz ilaç doktor tavsiyesi üzerine mi aldınuz aldınız bacak kramplarına iyi geliyor mu 2 gündür çok ağrıyo
emirtimr1 tugbadurmaz34 evet doktorum yazdı doktorumn yazmadığı bir ilacı kullanmam zaten balık yağının içinde b12 var demir de var ama yinede ayrı ayrı olacak şekilde kullanıyorum
mom-2024 tugbadurmaz34 bende Folden OM kullanıyorum multi vitamin gibi. Ayrıca D vitamini ve tiroid ilacı kullanıyorum
tugbadurmaz34 beyhan3678 doktorum bizzat önerdi hatta hamilelerin %90’na birçok doktor i mom markayı öneriyor omega olarak ama bazı vitaminleri şikayetiniz doğrultusunda ek olarak veriyor benimde bacak ağrılarım var ekstra olarak magnezyum veriyor kramplarım olmuyor çok şükür ama ağrı konusunda yapacak bir şey yok sanırım ağırlaştıkça olabiliyormuş
tugbadurmaz34 mom-2024 bende d vitamini ve tiroit ilacı kullanıyorum doğuma kadar tüm ilaçlara vitaminlere devam
beyhan3678 tugbadurmaz34 evet canım ya bu iki gündür uyandırıyo o derece ben balık h tüketemedim hamilelik sürecinde
mom-2024 tugbadurmaz34 aynen öyle ilaç karşıtı olmadım hiç bir zaman bebeğimizin ve bizlerin iyiliği için devam 🙏
tugbadurmaz34 beyhan3678 normalde ihtiyacımız olan değere karşılık haftada 2 yememiz gerekiyormuş ama bence kimse 7 günün 2 gününü balık yiyerek geçirmiyordur o yüzden mutlaka balık yağı içeren bir omega şart
tugbadurmaz34 beyhan3678 ben zor yatıyorum ağrıdan dönemiyorum sol ayağımın üstüne basamıyorum lavaboya falan giderken o derece dişimi sıkıyorum son aylar
beyhan3678 tugbadurmaz34 dediğin gibi doktoruma sorayım önerisi varsa alayım takviye olarak normalde de et et ürünleri pek aram yok
tugbadurmaz34 beyhan3678 benimde pek yok inan o yüzden takviyelerimi aksatmıyorum sebze ağırlıklık besleniyorum ama vücudun et ve balığa da ihtiyacı var ama her zaman alınıp yenmiyor
tugbadurmaz34 mom-2024 kesinlikle öyle inanın dün eczacımda diyor tebrik ediyorum sizi çok bilinçlisiniz diye bende dedim kimse istemez ayda 500-600₺ ilaç ve vitamine para vermeyi ama biz bir can taşıyoruz ve onun hakkına vebaline girmemek için de elimizden geleni yapmamız lazım tek taraflı düşünemiyoruz çünkü artık 1,5 kişiyiz aynı bedende 🥰♥️
Kubrasdf Ecoprin ,demir ilacı, prilam ,multivitamin,d vitamini midem ilaçlardan dolayı çok ağrıyor artık 🥲
mom-2024 tugbadurmaz34 aynen öyle canım Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yeterki biz onlar için herşeyi yaparız ♥️