Aytlkya Merhaba hanımlar gögüs ucu kremi ve pişik kremi bide bebek yağı şampuan olarak hangilerini önerirsiniz
Yazmelegi_ Aytlkya göğüs ucu krem: lansinoh Pişik kremi : sudocrem Bebek yağı ve şampuan ben dalin kullanıyorum
Nurkcy Aytlkya lansinoh gögüs kremi.. şampuan, yağ ve pişik kremi olarak mustela setini almıştım. Doğduğundan beri onu kullanıyorum. 8 aylık olduk daha pişik nedir bilmem.. Gerçi o biraz altını iyi temizleme ve bezi sık sık değiştirmeye de bağlı.