Canım anneler 4 yaşında kızım dünden beri ateşli 2 doktora gittik boğaz enfeksiyonu boğazları kıp kırmzıı dedi antibiyotik verdi dün sabahtan bu zamana kadar hep ateşli 38-39 düşmek bilmiyor influenza testide yapıldı negatif bir boğaz enfeksiyonu bu kadar ateş yapar mı ?