Eftelyaaa33 2 aylık gebeyim bgün açık sarı sıvışkan olmayan küçük bi akntı gördüm normal mi kızlar ilk gebeliğm
AAaaEE Eftelyaaa33 ilk zamanlar bende de çok oluyordu hafif sarımsı akıntı. Zaten her ay düzenli tahlil veriliyor aksi bir durum varsa enfeksiyon gibi doktorlar tedaviye başlıyor .