Irem_ezgi ben cok agır covıd gecırdım nefes darlığından hastaneye kaldırılmjştım kanımda yogun pıhtılaşma çıkmıştı tedavım 2 haftada ancak yanıt verdı zor bı durumdu ve hamıle kaldım 6 ay somra tam 7 haftalıktım ve nefes darlıgım vardı doktoruma dedım pıhtılaşma testı yapalım nefes alamıyorum ve yuksek cıkmıstı :/ hemen oksapar baslamıstık ıgneye 2 ay ıgne sonrası hap kullandım 32. Haftada kestırdı bu gebelıgımdede 7. Haftada basladım suan 30+4 ve 32 olumca bırakıcam