Rukiye1 24+6 da başlayan diş ağrısı çok fena doktora da gidemiyorum birşey yapamıyorlar diye ne yapacağım şimdi ben 😏😔
Asena_ Rukiye1 ağrıyan dişinle sarımsak çiğne iki üç dakika. Mideyi bulandırıyor ama geçiriyor geçmiş olsun 😕
Zeliha66 Rukiye1 yarımcay bardagı ılık suyun içine 1caykasigi tuz 1cay kasigi karbonat at gargara yap cok faydasini göreceksin
Busra_bugraaa Rukiye1 canım bi diş doktoruna git belki agrını durdurmak için bişeyler verir ilk üç ay ve son üç ay bi mudahale etmiyorlar diye biliyorum
busraemrah Rukiye1 canim bende de oluyodu sarimsagi ezip tuzla karistirinca geciyor biraz yakiyor ama dayanabilirsin insallah 😐cok zor cidden
Rukiye1 Asena_ karanfil koydum bende ama fayda etmedi birde onu deneyeyim bakalım teşekkür ederim canım 😒
Rukiye1 Busra_bugraaa biraz önce bir diş doktoru ile görüştüm ama doktorumdan kağıt götürmemi istedi ama şuan benim doktorumda açık değil 😔