Aybarssena 40 haftalık olmak üzereyim normal doğum için bekledim ama doktor riske atamam artık dedi ve sezaryene karar verdik. Ben hiç sezaryen olacağımı düşünmemiştim o yüzden çok korkuyorum. Tecrübesi olanlar biraz bahseder misiniz nasıl bir süreç
mimar_anne Aybarssena inşallah iyi geçsin canım benim için çok güzel geçen bir süreçti umarım senin içinde öyle olur kişiye göre değişiyor bu durum tabi ama kendi adıma söyleyebilirim hiç korktuğum gibi değildi 😊
Yaprakdokumuseverr Aybarssena ben olsam bebeğin suyunda sıkıntı yoksa beklerdim doktorlar hemen sezaryen diyip sıyrılıyor. 42 ye kadar zamanınız var
Bircanm Aybarssena 2 gün önce 2. sezeryanimi oldum ameliyatım mükemmel geçti ama sonrası biraz ağrılı geçti ilk sezeryanim agrisizdi tabi bünyeden bünyeye değişiyor hiç stres yapmayın bebeğinize kavuşacağınızi düşünün çok şükür benim oğlum kucağımda koklasiyoruz Rabbım sizede nasip etsin 🥰
Oznurkk Aybarssena herkesin süreci farklıdır ama ben devlet hastanesinde oldum. Hiç zorluk yaşamadım. İkinciye hamileyim o da sezaryen olacak. Beni de normal doğum korkutuyor. Korkularımız değişkendir. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Ben genel anestezi ile doğum yapmıştım. Hemen ayaklandım. Neredeyse hiç yatmadım. Parol vermişlerdi onu bile kullanmadım öyle ağrım olmadığı için
EZeynepKkAkaln Ne kadar pozitif düşünüp ilerleseniz yürümek olsun hareket etmek o kadar kolay geçiyor ama acıyı sürekli hissederek sizlanirsaniz o kadar ağır geçer kendi kendinize sürekli yaparım diyin ve bol bol yürüyüş yapıp su için lohusa şerbeti için sütünüzde inşallah çabucak gelir inşallah kolayca kavuşursunuz bebisinize 😊 onu kollarınıza alınca acı otomatikmen azalıyor ,
Aybarssena EZeynepKkAkaln acı çekmeyeceğimi kendime inandırmaya çalışıyorum korkuyorum korkuyorum diyordum artık korkmuyorum diyip beynime yer edinmeye çalışıyorum😅
Aybarssena Yaprakdokumuseverr 42 ye kadar beklemek epey tehlikeli bir anda bir şey olabilir ve fark etmeyebilirsin. Çok yakın arkadaşım sizin düşündüğünüz gibi düşünüp 42 ye kadar bekledi ve bebeği kendi ne oldugunu anlamadan bir anda karnında öldü. Çok kötü bir tecrübeydi
Yaprakdokumuseverr Aybarssena haybeden beklenmez tabiki takipli bi şekilde beklenir bekleyen doktorlar var
EZeynepKkAkaln Aybarssena Rabbim bütün annelerin yar ve yardımcısı olsun ama birazda bu mantıkta ilerlersek daha iyi oluyor en azindan çabuk alışmak için 😊
Oznurkk Aybarssena inşallah size tavsiyem kötü postları okuyup kendinizi korkutmayın ya çok abartıyorlar ya da kötü doktorlara denk gelmişler bilmiyorum ama abartıldığı gibi değil
GuzelMelegimm Aybarssena kızım Sezaryendi. Oğlumda sezaryen olacak. Spinal sezaryen olursanız gerçekten çok rahat edersiniz. Hiiiiç korkacak bişey yok inanın. Sadece sakin kalıp kımıldamamak önemli. 10 dk sonra kucağınıza alıyorsunuz 10 dk sonra da siz odanıza çikiyorsunuz. Ama genel sezaryen için aynı şeyi söyleyemem
Aybarssena GuzelMelegimm spinal istedim bende o an görmek için bebeğimi. Genel anesteziden çok daha fazla korkuyorum 😅
GuzelMelegimm Aybarssena bende genelden çok korkuyorum o yüzden çok sakin olmalıyız. Ufak bı heyecanda doktor genele dönüş yapabilir. Bir de sizinle konuşacak biri isteyin Başınızda sizinle konuşsun o zaman hiç anlamıyosunuz
huysuz__ Aybarssena akışına bırakmalısın, bu konuda ne olur nasıl oluru boşver, çıkınca bol hoşaf tüket ,çok çok yürü ,hem gazını kolay çıkarırsın hem de dikişlerindeki gerginliği çabuk atarsın.. Allahın izniyle güzel geçecek🥰 sağ selamet kavuşun inşallah 🦋🌱