Skck Detaylı ultrasona ne zaman girdiniz kızlar benim 1 hafta önceden gidiyor bebek nasıl hesaplamalıyım onu da baz alarak mı size hangi haftayı önerdiler ?
Pinaargunes Skck benim de bi hafta önde ama onu hesaplamadik biz 21+2 de girdim ben pazartesi 22 haftalkk olcaz insallah😍🙏
elmaelmaelma En çok 20-21-22.haftalar tavsiye ediliyor. Bebeğin gelişimine göre değil de son adet tarihine göre baz almak gerekiyor. Ama siz yine gelişimden yana geç mi olur diyorsanız 22 değil de 20 veya 21de gidebilirsiniz.
aynenkezoaynen Detaylıda adetini yakalıyor bebek benimde bir hafta öndeydi fakat detaylı ultrason daha hassas olduğu için tam ölçüm yapıyor gününü yakalıyor hastanedekiler gibi değil ben 21+1 de girdim
Skck elmaelmaelma önden gittiği haliyle bayram izninden sonra 15inde 22 haftalık oluyor tam bayramdan önde 19*5 felan oluyor
elmaelmaelma Skck dediğim gibi önden gittiği halini değil sata göre olanı baz alın. Zaten bayramı o kadar uzun hesaplamayın, resmi tatil olan günler hariç özeldeki ve muayenehanesi olan doktorlar çalışıyor genelde. Bayram öncesi ctesi veya pzt günleri gidebilirsiniz