Bulutum ben şenay ebeye sordum doğumda sancı sırasında destek verirsem 6 bin evde doğum yaptirirsam 10 bin artı 500 tl muayne ucreti dedi ama ben derecesini düşünüyorum devlet hastanesinde gebe okuluna gittik orda da senay ebeden bahsettiler zilshu diye bir konmalı instragfam fenomeni var o da onunla ssvd yaptı ben anlaşmadim ama ne zman bir şey danışsam bana ücretsiz cevap veriyor