Y1453 maşallah çok güzel😍 ben de doğum bekliyorum, bugün 38+0 olduk. Ama gelen giden yok🙈 acaba aniden başlayabilir mi? Benim sadece ara sıra hafif adet ağrısı gibi ağrılarım oluyordu haftalardır ama dediğim gibi çok değil ve hafif. Ben de diyorum doğum yaklaşsaydı eğer daha belirgin ağrılarım olurdu, demek ki çok geç doğurcam falan gibi düşünüyorum 😓