Seval-elmas Transferımın 9. Günü kan testi verdim sonuç negatif tutunmamış embriyolar 2. Transferi ne zaman yapar doktor acaba bu süreci yaşayan var mı
baharmom35 Seval-elmas ben negatif gördükten sonra ilaçları bıraktırdı adet oldum sonra 2. Adetle de başladık ama ilk adetle başlayan da var psikolojik olarak hazır isen ben hazırdım hemen istiyordum ama embriyolar genetiğe gitti rahme çizik atıldı derken 2. Adetle başladık
Yaprakdokumuseverr Seval-elmas bu sizinle alakalı maddi manevi ne zaman hazır olursanız doktorunuz yapar. Ben bi 7 ay beklemiştim